Onlangs won Body & Fit een shopping award. De dag erop kwam Happy Cactus een totaalplan presenteren om de Nederlandse markt te verbreden en een aantal buitenlandse markten te veroveren. En dat plan veroverde de harten van Body & Fit. 

Met een verscherpte positionering (voorbij bodybuilding/fitness), een slimme (online) strategie en een creatieve uitrol voor zowel branding als activering gaat Happy Cactus (onderdeel van de Happy Horizon Group) Body en Fit helpen om de ambitieuze doelstellingen voor 2017 en 2018 waar te maken. Daarbij neemt Happy Cactus (met zusterbureaus) zowel de strategie, de ontwikkeling/productie en de resultaatgerichte uitrol uit handen.

Rene Smeding CMO Body & Fit: “Wij waren blij verrast met het gepresenteerde concept. Dit was direct voor iedereen bij Body & Fit een schot in de roos.”

Bart Meulepas, Strategy & Concept Director Happy Cactus: “Body & Fit is een prachtig merk met een succesvolle webshop. Ze gaan als een speer. Je proeft het ambitieuze karakter en de slimme online leest door heel de organisatie. Tel daarbij op de groeiende markt en je kunt niet anders dan concluderen dat het potentieel in zowel de diepte als in de breedte enorm is. Zaak is daarbij om het stoere, sportieve en inhoudelijke karakter te borgen en uit te bouwen, zodat de hardcore klanten Body & Fit blijven vinden en waarderen. Daarnaast gaan we aanvullende doelgroepen op latente behoeften aanspreken en activeren. Het blijft geweldig als je met een team een totaalplan ontwikkelt dat wordt omarmd. Wij zien ernaar uit om samen mooie resultaten te gaan boeken.”