In dit digitale tijdperk lijkt de marketing P van ‘Plaats’ steeds minder relevant te worden. Als ‘bewoners’ van de Blob weten we wel beter. Samen met Happy Leads en Happy & Healthy bevolkt Happy Cactus de bovenste twee etages. Afgelopen week stond ons fotogenieke onderkomen weer eens volop in de schijnwerpers tijdens Glow.

Voor de citymarketing van Eindhoven is de Blob van enorme waarde. Gelegen naast de Admirant en de Lichttoren is de Blob uitgegroeid tot hét stadsicoon. Geen artikel over Eindhoven of het markante gebouw figureert wel op het beeldmateriaal.

Ook voor ons als huurders is de Blob een geweldig marketinginstrument. De wow-factor van het gebouw straalt linea recta af op ons als bedrijf. We merken dat elke keer weer als we klanten en prospects over de vloer hebben. Binnen is de Blob al net zo fotogeniek als buiten. In onderstaande 360 graden video kun je dat zelf ervaren.

Als marketeer ben je altijd op zoek iets wat jou onderscheidt van je concurrenten. Een voordeel dat anderen niet kunnen claimen. Meestal zoek je dat in je product- of dienstenaanbod. Maar als je om je heen kijkt, vind je misschien nog wel meer.

Zoals een fotogeniek kantoor…

Jan van Gestel