Happy Cactus

Gedrags-verandering campagnes

Vandaag de dag hebben consumenten ontzettend veel te kiezen. Er worden volop producten en diensten aangeboden en daar komen continu nieuwe opties bij. Alhoewel we maar al te graag denken dat we onze keuzes volledig bewust maken, is dat helaas niet zo. Voordat je een aankoop doet, heeft je onderbewustzijn deze beslissing allang genomen. 95% van onze beslissingen maken we namelijk onbewust. Als we over al ons gedrag bewust zouden nadenken, hadden we daar namelijk een dagtaak aan. Om deze reden doen mensen vaak niet wat ze zeggen en zeggen ze niet wat ze doen. Simpelweg omdat onze keuzes worden bepaald door allerlei onbewuste factoren. En onze bewuste brein deze keuzes naderhand goedpraat.

Consumentengedrag beïnvloeden

Daarom is het essentieel om te onderzoeken waarom mensen bepaald gedrag vertonen en hoe je dit gedrag kunt beïnvloeden. Wat zijn hun drijfveren? Wat houdt ze tegen? Door deze inzichten en methoden uit de gedragspsychologie te koppelen aan creativiteit zetten we campagnes neer die écht iets teweeg brengen. 

Kennismaken?

Benieuwd hoe we jou vooruit kunnen helpen? Kijken of er een klik is? Laten we kennismaken. Je vindt ons in het opvallendste gebouw van Eindhoven: de Blob. We kunnen hier afspreken of bij jou.